Jednou z největších výzev pro každého vlastníka nemovitosti je každodenní provoz budovy a správa systému. Pro firmy se obtížnost zvyšuje s každým dalším umístěním nebo staveništěm přidaným do portfolia. Často to vede k neefektivní správě, zvýšeným provozním nákladům a nedostatečné flexibilitě, jak držet krok s nejnovější dostupnou technologií.
Když se podíváme na systémy, které mají největší dopad na rozpočty správy budov a administrativní zátěž, jsou osvětlení, údržba a řízení přístupu na vrcholu seznamu. Díky rostoucímu trhu společností mají nyní podniky možnost využívat dodavatele a integrace třetích stran, aby získaly ty nejlepší funkce a nejpokročilejší dostupné technologie. Se správnými technologickými nástroji může integrovaný software pro správu budov zmírnit zátěž spojenou se správou různorodých systémů a připravit cestu pro chytřejší budovy připravené na budoucnost.
Údržba budovy zahrnuje širokou škálu úkolů v závislosti na konkrétním podniku nebo organizaci. Zahrnuje velké množství práce „v zákulisí“, aby bylo zajištěno, že zařízení nebo budova zůstane pro své uživatele funkční a pohodlná.
Řízení údržby je strukturovaná organizace strategií, činností a plánů údržby budov, míst a zařízení. Strategie řízení údržby obvykle zahrnují vypracování plánů a harmonogramů údržby a zajištění toho, aby byly identifikovány, stanoveny priority a dokončeny i nouzové opravy.
Mezi klíčové cíle řízení údržby patří zajištění bezpečnosti a pohodlí uživatelů budov, zajištění toho, aby budovy zůstaly vhodné pro zamýšlený účel, a ochrana hodnoty majetku a majetku.